logo A&D Omloop van Vlaanderen
Logo FIALogo FIALogo BRC

6–7 september 2024

Logo Muylle - A&D Omloop van Vlaanderen
Logo Sani centrum Peter Ostyn - A&D Omloop van Vlaanderen
Logo Olivier Construct - A&D Omloop van Vlaanderen
Logo A&D Trucks - A&D Omloop van Vlaanderen
MOBIL
Logo Sport Vlaanderen - A&D Omloop van Vlaanderen
Godderis

Extra publiciteit voor de deelnemers via de reportages van het TER(H)

Extra publiciteit voor de deelnemers via de reportages van het TER(H)

Speciale aandacht voor de TER(H) deelnemers

Het JobFIXers Belgian Rally Championship 2020 is op grandioze wijze van start gegaan in de Rally van Haspengouw, met maar liefst 17 wagens in de categorie Rally-2 (ex-R5) en vier Porsches GT3 aan de start. Binnen zes maanden komt de karavaan van het BRC naar Roeselare. Net als vorig jaar telt de 61ste ConXioN Omloop van Vlaanderen mee voor diverse internationale kampioenschappen zoals de TER, TERH, HRCR Minisport Challenge en de HRCR Stage Masters.

Als enige wedstrijd binnen het JobFIXers BRC biedt KAMV (de inrichtende club) de deelnemers de kans om naast de gebruikelijke ruime reportages van Chris Courteyn mee te genieten van de extra reportages aangeboden door de TER(H).

Als vijfde manche van het Tour European Rally (Historic) Championship kan de ConXioN Omloop van Vlaanderen de deelnemers extra veel zendtijd aanbieden in meer dan honderd landen over gans de wereld. De ConXioN Omloop van Vlaanderen is de enige wedstrijd in de regio BeNeLux, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en de Scandinavische landen die dit voordeel kan bieden. De TER(H) heeft een mogelijk bereik van honderden miljoenen kijkers over gans de wereld.

Een simpele gratis registratie voor het TER(H) kampioenschap leverde de sponsors van Kevin Van Deijne, Pieter Tsjoen en Sébastien Bedoret vorig jaar wereldwijd extra publiciteit op via de reportages van het TER(H) kampioenschap.

"In een dure sport zoals de rally is dit zeker een welgekomen extra vorm van publiciteit voor de internationale naambekendheid van uw sponsors. Indien gewenst zorgen we voor de begeleiding van uw team binnen deze Belgische TER(H) manche zodat u maximaal kan profiteren van de voordelen van dit kampioenschap," aldus de woordvoerder van KAMV.

"Bijkomend groeperen we alle TER(H) teams in onze belangrijkste servicezone wat het extra aantrekkelijk maakt voor uw sponsors om hier publicitaire doeleinden aan te verbinden."